GDPR, marketing a technologie – Co s tím a jak na to?

Perex: 

Datum začátku platnosti GDPR (25. 5. 2018) se blíží raketovým tempem a s tím se blíží i potřeba firem toto téma řešit. Má to jeden problém – nejen, že stále neexistují žádné prováděcí směrnice, většina firem nemá ani tušení, jaké postupy či technologie má vlastně použít. Já sám jsem četl desítky článků, sepsaných právníky, marketéry či politiky na toto téma. Všechny se týkaly paragrafů. Ale našel jsem jen málo těch, které se tímto tématem zabývaly prakticky – z pohledu procesů a nástrojů. Proto jsem se rozhodl napsat sám.

Trendy v B2B marketingu pro rok 2016 – predikce z tvrdých dat

Perex: 

Rok se s rokem sešel a opět je zde obligátní článek na téma „Co pofrčí v tomto roce“. Tentokrát se podíváme, jaké trendy vycházejí ze zahraničních výzkumů a jsou podloženy tvrdými daty.

Psychologie slova "Ne" a jak předznamenává úspěch automatizovaného marketingu

NO!
Perex: 

 

Je to slovo, které obchodníci slýchávají téměř každý den, a přestože to není neočekávané, pořád je zdrojem frustrace. 'Ne!' | Celý článek...

E-book „MARKETINGOVÝ CLOUD A MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE V KOSTCE“

Zajímáte se o nejnovější trendy v marketingu? Pak si stáhněte zdarma náš e-book, který vám pomůže realizovat efektivní kampaně!

Stahujte zde.


Stáhnout

NAŠE WEBY

newsletter

Novinky z B2B do mailu:

 

Specializujeme se na B2B komunikaci a společně se stovkami odborníků po celém světě vyvíjíme unikátní know-how na budování hodnotných značek a podporu obchodních týmů.

Naše know-how stojí na měřitelnosti. Doporučíme vám strategii a změříme efektivitu vašich investic.